منتدى علوم المنصورة
صورتك من غير حجاب :: وصورتك وانتي محجبهـ :: عايز اعرف ايه رايكم : Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
صورتك من غير حجاب :: وصورتك وانتي محجبهـ :: عايز اعرف ايه رايكم : Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

descriptionصورتك من غير حجاب :: وصورتك وانتي محجبهـ :: عايز اعرف ايه رايكم : Emptyصورتك من غير حجاب :: وصورتك وانتي محجبهـ :: عايز اعرف ايه رايكم :

more_horiz
السلامـ عليگمـ ورحمة اللهـ وبرگاتهـ ..،،

رأيگم وبصراحهـ ..؟!!؟

،

،

،

،

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هذا تشبيهـ بسيط بين الصورتين

إليگ اختاه

إسألي روحگ أيهما أفضل...؟!!؟

الأولى أم الثانيهـ

سؤال بسيط والتشبيهـ أبسط

أنتظر ردگ

descriptionصورتك من غير حجاب :: وصورتك وانتي محجبهـ :: عايز اعرف ايه رايكم : Emptyرد: صورتك من غير حجاب :: وصورتك وانتي محجبهـ :: عايز اعرف ايه رايكم :

more_horiz
اكيد مفيش تعليق .. الصوره موضحه كل حاجه

descriptionصورتك من غير حجاب :: وصورتك وانتي محجبهـ :: عايز اعرف ايه رايكم : Emptyرد: صورتك من غير حجاب :: وصورتك وانتي محجبهـ :: عايز اعرف ايه رايكم :

more_horiz
sandy كتب:

ربنا يهدي بناتنا

more_horiz
sandy كتب:

شكرا على موضوعك اوى
بجد الصوره معبره اوى
واللى عاجبنى اوى انه حتى
الصوره المحترمه حتى مش مصونه برده فى برده عليها شوائب
فما بالك بالتانيه
يا رب احفظنا كلنا
واحفظ بنات المسلمين
cheers cheers cheers

more_horiz
فعلا الصور بتوضح الفرق الكبير اللى بين الفتاه المحجبه والغير محجبه
ويارب احمى كل بنات المسلمين من الشيطان الرجيم واحمنا نحن ايضا يا الله
وشكرا ليك يا احمد على الموضوع

more_horiz
انا مش طاهر عندى صور خالص الظاهر ان عندى مشكله مع الصور

more_horiz
الصورة الاولى ترمز لغير المحجبة عبارة عن ... اسمها اية والله ناسى ... اه مصاصة مش مغلفة والذباب واقف عليها من كل ناحية وجايلها حتى ذبابة من اخر الدنيا

الصورة التانية ترمز للمحجبة وعبارة عن مصاصة برضة لكن متغلفة ومفيش ذباب حواليها غير ذبابة واحدة رخمة بس المرة دى بتبعد عنها مش بتجرى عليها زى الصورة الاولى

اللهم احفظ بناتنا وبنات المسلمين

more_horiz
No Comment
الصوره موضحه نفسها

more_horiz
شكرا ليكوا يا جماعه
ويارب تكون الرساله وصلت
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد