منتدى علوم المنصورة
مشكلة فى التسجيل بالنسبة للساعات المعتمدة Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
مشكلة فى التسجيل بالنسبة للساعات المعتمدة Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

descriptionمشكلة فى التسجيل بالنسبة للساعات المعتمدة Emptyمشكلة فى التسجيل بالنسبة للساعات المعتمدة

more_horiz
فى مشكلة فى صفحة التسجيل فى نظام ابن الهيثم وهى ان فايل التهيئة بتاع الصفحة معاتش راضى يتحمل وطبعا صفحة التسجيل مبتفتحش فلو فى حد كان محمل الفايل ده قبل كده ياريت يرفعه على المنتدى مع العلم ان حجمه صغير جدا جدا
(file reg)

descriptionمشكلة فى التسجيل بالنسبة للساعات المعتمدة Emptyرد: مشكلة فى التسجيل بالنسبة للساعات المعتمدة

more_horiz
انا بصراحه مش فاهم حاجه بس انت بتدخل من الفيرفوكس ولا الانترنت اكسبلولر

descriptionمشكلة فى التسجيل بالنسبة للساعات المعتمدة Emptyرد: مشكلة فى التسجيل بالنسبة للساعات المعتمدة

more_horiz
انا بدخل على الاكسبلورار اللى يفهم الموضوع ده طلبة الساعات المعتمدة هو المفروض ان فيه فايل موجود على الصفحة الرابط بتاعه بنحمله عشان يخلى الصفحة اللى بعديها بتاعة التسجيل تفتح

more_horiz
مفيش داعى للفايل ده
قبل ما تسجل دخول
من شريط قوائم الصفحة اختار tools
واختار pop-up Blocker
اختار Turn Off pop-Blocker
وان شاء الله الصفحة هتفتح معاك

عدل سابقا من قبل (أمة الله) في الإثنين فبراير 15, 2010 6:24 pm عدل 1 مرات

more_horiz
proff_2010 كتب:
انا بدخل على الاكسبلورار اللى يفهم الموضوع ده طلبة الساعات المعتمدة هو المفروض ان فيه فايل موجود على الصفحة الرابط بتاعه بنحمله عشان يخلى الصفحة اللى بعديها بتاعة التسجيل تفتح

يا عم انا اسف سبنلكوا الفهم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

more_horiz
ردا على
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
على فكرة انا مقصودش خالص اللى انت فهمته انا اقصد بس والله انى اوضحلك ان ده خاص بطلبة الساعات المعتمدة وانه مش على كل الطلبة بس جايز الصياغة اللى انا كتبت بيها غلط وانا اسف لو كنت زعلتك
وشكرا على اهتمامك وردك

more_horiz
[size=18]
ازيك يا بروف ازيكم يا شباب على فكره انا مش عارف اسجل بس كل الى اقدر اقوله لما تعرفوا التسجيل على النت فاشل بكل المقاييس لكن ما باليد حيله المهم الى يعرف يسجل يقولى علشان اسجل انا كمان قبل المده ما تخلص
iolet]]

more_horiz
قبل كدا كان فى مشكلة برضه وحلها كان بطريقة

(أمة الله)

عموما تم نقل الموضوع للقسم المناسب

more_horiz
يا جماعة انا مش فاهمة يعنى ايه تسجيل اساسا انا فتحت الصفحة ومافهمتش عايز ايه ممكن حد يقولى هو المفروض بنعمل ايه؟؟؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

more_horiz
المفروض انك بتدخلى على موقع كلية علوم المنصوره

وتشوفى الاول كيفية التسجيل طبعا بعد الضغط على كلمة التفاصيل

وتشوفى ازاى تسجلى سواء بالشرح العادى او الصور

بعد كده تسجلى

معنى التسجيل انك بتعملى جدولك بنفسك

وبتسجلى المواد اللى هتدريسيها فى الترم التانى ان شاء الله

بحيث انك لما تكملى عدد الساعات المسموح ليكى انك تدريسيها فى الترم يظهرلك جدولك الدراسى للترم التانى بالمواعيد والايام

اقرأى شروط التسجيل ولو مش فاهمه حاجه احنا معاكى ان شاء الله

see you

more_horiz
اهااا انا كده فهمت يعنى انا اللى بصمم جدولى بمزاجى
مرسىىىىى جدا انا كده فهمت

more_horiz
(أمة الله) كتب:
مفيش داعى للفايل ده
قبل ما تسجل دخول
واختار pop-up Blocker

ميرسي اوي ليكي فعلا رابط الملف الموجود مش شغال ومش كان بيفتح معايا
ربنا يكرمك اسعفتينا Smile ..

more_horiz
يا جماعه ليه الجدول مبيفتحش فى البيت

more_horiz

اية المشكلة اللى عندك بالضبط يا فاطمة
ياريت توضحى اكتر علشان نقدر نحلها

more_horiz
يا جماعه الى مش عارف يسجل فى البيت يروح يسجل فى الكليه قبل مالفتره تنتهى فى المكتبه وشكرا

more_horiz
(أمة الله) كتب:
مفيش داعى للفايل ده
قبل ما تسجل دخول
واختار pop-up Blocker

هــــــى دي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

more_horiz
ممكن اعرف نهو الجدول اللى هنمشى عليه فى الدراسه

الجدول بتاع التسجيل ولا الجدول الموجود على موقع الكليه

more_horiz
أنا لما شفت الجدول مكنشى فية اختلاف
الجدول اللى ع موقع الكلية
ده الجدول الشامل اللى فية كل مواعيد السكاشن والمحاضرات
انما الجدول اللى انتى سجلتية
هو ده الجدول بتاعك واللى هتمشى علية ان شاء الله
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد