منتدى علوم المنصورة
هل أنت...........(مع).... أو.........(ضد)؟؟؟!!! ..ادخل وجرب صدقنى هتكسب كتير Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل أنت...........(مع).... أو.........(ضد)؟؟؟!!! ..ادخل وجرب صدقنى هتكسب كتير Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

descriptionهل أنت...........(مع).... أو.........(ضد)؟؟؟!!! ..ادخل وجرب صدقنى هتكسب كتير Emptyهل أنت...........(مع).... أو.........(ضد)؟؟؟!!! ..ادخل وجرب صدقنى هتكسب كتير

more_horiz

فيه موضوع نقاش( يفيد) الجميع وحبيت تشاركوني فيهـ ,,

وفكـرته كـاااا الآتي ,,

كل عضوة (يطرح سؤال بحيث تكون الصيغه ) ... هل أنت (مع) أو (ضد) (أي شي معين)؟

مع السبب ! ! لمـاذا؟!

واللي بعده يجاوب ,, ويكتب اى سؤال من عنده بس بنفس الصيغه الاولى ؟!

اتمنى ان الفكره تكون واضحه وتعجبكم مستنى مشاركاتكم واسألتكم ,,

هل انت مع او ضد الشات ولماذا ؟

descriptionهل أنت...........(مع).... أو.........(ضد)؟؟؟!!! ..ادخل وجرب صدقنى هتكسب كتير Emptyرد: هل أنت...........(مع).... أو.........(ضد)؟؟؟!!! ..ادخل وجرب صدقنى هتكسب كتير

more_horiz
الشات لو هيفيد الناس ويجعلنا نكتسب خبرات فى اى شىء انا معاه
ولو انه لمجرد التعارف فقط غير موافق عليه

هل انت مع الصداقه ام لا؟

descriptionهل أنت...........(مع).... أو.........(ضد)؟؟؟!!! ..ادخل وجرب صدقنى هتكسب كتير Emptyرد: هل أنت...........(مع).... أو.........(ضد)؟؟؟!!! ..ادخل وجرب صدقنى هتكسب كتير

more_horiz
انا مع صداقه البنات للبنات والاولاد مع الاولاد
انما مش مع الصداقه المختلطه خااااااااالص

هل انت مع راى مهند ام لا
فى الشات؟

more_horiz
نعم مع مهند لان الشات له فوائد واضرار ودي حاجه احنا الي بنتحكم فيها

more_horiz
نسيت اسال

ما رايك في الابراج وحظك اليوم؟

more_horiz
عادى ...........انا صحيح مش بامن بيها
بس بيبقى عندى مجرد فضول Very Happy انى اشوفها او اسمع عنها
ومش دايما يعنى
هل انت مع او ضد تحقيق مستقبلك فى الخارج ام لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(دراسة او عمل.........يعنى)

more_horiz
انا مع الدراسة والعمل فى الخارج اذا كانت الظروف مهيئة
وبالنسبة للمستقبل ممكن تحققة هنا اوهناك وة يرجع ليك
هل انت مع او ضد الخيانة المشروعة

more_horiz
اولا
مفيش حاجه اسمها خيانه مشروعه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لو اللى بعدى فهم السؤال
يجاوب عليه

more_horiz
والله انا كمان شايفة ان مفيش حاجه اسمها خيانه مشروعه
او خيانه غير مشروعه
فى النهايه هى خيــــــــــــــــــــــانه
ولو اى حد شايف غير كده
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد