منتدى علوم المنصورة
ما هو الحب الحقيقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهل يوجد حب حقيقي في هذه الايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
ما هو الحب الحقيقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهل يوجد حب حقيقي في هذه الايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

descriptionما هو الحب الحقيقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهل يوجد حب حقيقي في هذه الايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyما هو الحب الحقيقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهل يوجد حب حقيقي في هذه الايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

more_horiz
الحب الحقيقي هو الحــــــــــــــــب الحقيــــــــــقى هــــــو ....أن تزرع في طريق من تحبهم وردة حمراء .. وتزرع في خيالهم حكاية جميلة .. وتزرع في قلوبهم نبضات صادقة .. ثم لا تنتظر المقابل ..! الحب الحقيقي .. هو أن ترمي لهم بطوق النجاة في لحظه الغرق .. وتبني لهم جسر الأمان في لحظات الخوف ....الحب الحقيقي .. هو أن تبيع دموعك كي تشتري لهم الفرح .. وتتراقص بينهم ألما كي تمنحهم السعادة .. وتبكي بعيدا عنهم كي لا تفسد فرحهم .. ثم لا تنتظر المقابل ..!
الحب الحقيقي .. هو أن تتجرد من أنانيتك من أجلهم .. وأن لا تفرض عليهم مشاعرك وأحلامك .. وأن لا تصطاد قلوبهم في الماء العكر .. ثم لا تنتظر المقابل ..!
هذا هو الحب الحقيقى

descriptionما هو الحب الحقيقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهل يوجد حب حقيقي في هذه الايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyرد: ما هو الحب الحقيقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهل يوجد حب حقيقي في هذه الايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

more_horiz
هااااااااااى
عندك حق و الله ده كلام زى العسل
ميرسى على الكلام الحلو ده
تقبل مرورى

descriptionما هو الحب الحقيقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهل يوجد حب حقيقي في هذه الايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyرد: ما هو الحب الحقيقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وهل يوجد حب حقيقي في هذه الايام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

more_horiz
كلام حلو يا ميدو
بس كام واحد فى اللى بيحبوا بيعملوا بالكلام ده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

more_horiz
yoyo شاركينا برايك في الموضوع وقولي ايه رايك هل موجود حب حقيقي الايام دي ولا لا

وانا بشكرك علي اشتراكك في الموضوع

more_horiz
شكـــــــــرا يا احمد علي اشتراكك وردك علي الموضوع وفيه ناس كتير بيعملوا باكلام دي اللي بيحب بجد هو اللي بيعمل بالكلام ده وده بيرجع لشخصية الانسان لو انسان كويس ويعرف معني الحب ويقدره ويحترمه هيحب حبيبه ويخاف عليه من اي حاجه وهيفكر انه مش ياذيه ولا يسببله الم ولو غير كده بيتسلي مثلا يبقي ده انسان شخصيته مش كويسه

more_horiz
طبعا فى حب حقيقى
وانت عرفت معنى الحب بجد
شكرا على الموضوع

more_horiz
شكرا علي مشاركتك في الموضوع وشكرا علي ردك وانا لسه مش لاقي اللي احبها حب بجد وده شرف ليا انك تشاركي في موضوعي ده وانا معاكي ان فيه حب بجد ومتاكد انا فيه حب بجد بس اللي اناكنت عايز اوصله من خلال الموضوع ده ان احنا نناقش الموضوع ده

وانا من راي ان مفيش حاجه اسمها حب بجد ولا حب مش بجد هزار يعني لان الحب ليه معني واحد هو الحب مش حاجه تانيه واللي بيحب طبعا يبقي بيحب حب حقيقي ده لو هو بيحب .................

وشكرا علي مشاركتك معانا يا doaa وشرف ليا انك تشاركي معانا الموضوع
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد