منتدى علوم المنصورة
موضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي - صفحة 2 Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
موضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي - صفحة 2 Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

موضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
ali elsaied
mera hadez
abutaha2010
farfoosha 5
roka
University Girl
crying eye
sh_smart
aliaa 2010
aa2211991
smsm
ميدو بودى
IN WAITING_HOPE
moustafa840
cooolgirl
Mano
dodi5555
sendrila
hishamfathi
23 مشترك

descriptionموضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي - صفحة 2 Emptyموضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمه الله

تم فتح هذا الموضوع وتثبيته
وذلك لكثره المواضيع الفرعيه التي تخص الاستفسارات عن
اماكن المحاضرات والسكاشن واسئله داخل الماده

ولذلك يمنع فتح اي موضوع استفساري داخل القسم

من يريد الاستفسار عن اي شئ يستطيع الرد داخل هذا الموضوع
وعلي باقي الاعضاء الرد عليه اذا استطاعوا المساعده

تقبلوا مروري وذلك لمزيد من التنظيم داخل المنتدي

ملحوظه :
1 / سوف يتم حذف اي رد خارج نطاق الاستفسار
2 / سوف يتم حذف اي موضوع اخر يحتوي استفسار
3 / من فضلك هذا المنتدي ملككم فحافظوا عليه
من فضلكم عدم تحول موضوعاتكم الي شات داخل المنتدي

ونرفع شعار
"نخدم الاخرين دون مقابل"

عدل سابقا من قبل hishamfathi في الخميس يناير 22, 2009 8:16 pm عدل 1 مرات

descriptionموضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي - صفحة 2 Emptyرد: موضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي

more_horiz
الصفات العامة للسيانو بس معانا
يعنى باقى السيانو مش معانا

descriptionموضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي - صفحة 2 Emptyرد: موضوع موحد لاستفسارات قسم الميكروبيولوجي

more_horiz
ممكن يا جماعه حد يقولى الدائره هتيجى فى الامتحان ولا لأ يعنى الدكتور لغاها فعلا ولا احتمال تيجى ؟
وممكن يا جماعه حد يقول الدكتور قال المسائل هتيجى من ايه بالظبط؟

more_horiz
الدائره مش علينا الدكتور لغاها واللى هييجى فى الامتحان هواللى كان بيتشرح فى السكشن والمحاضره بس

more_horiz
شكرا يا كرينج اى على مرورك واهتمامك

more_horiz
ازيكوا يا جماعه اخباركم ايه ممكن حد يقولى ايه هى المسائل الملغيه فى شيت الرياضه ضرورى

more_horiz
فى الجبر المسالة 1-2-3-6-10-15 وفى الهندسة 9و10
على فكره فى مسالتين
رقمهم10
الاولى هى اللى ملغية

more_horiz
معلشى المسالة 11 هى اللى ملغية فى الجبر مش10
المسالة 10علينا

more_horiz
شكرا يا ميدو على ردك
وربنا يوفقنا كلنا ان شاء الله

more_horiz

هنا السؤال الذى قمت بحذفه

متى ستظهر النتيجة يا جماعة ؟؟؟؟

أما بالنسبة للردود :

1) بسم اللة الرحمن الرحيم
الدكترة بتقول النتيجة هتكون اول يوم فى الترم التانى
بس فى ناس بتقول ان النتيجة هتبان قبل كدة يعنى على يوم حداشر

2) انا بقى سمعت كلام غريب جداااااااااااااا ومضحك اوى زمايلنا فى جولوجيا بيقولوا ان نتيجه المستوى الاول هتظهر بعد اسبوع من انتهاء الامتحانات وهتكون من على النت مش فى الكليه وان هيبقى فى مع النتيجه حاجه اسمها التقييم ودا هيكون حاجه زى التصويت كده يعنى احنا هنقييم الدكاتره اللى عندنا ودا علشان يشوفوا مستوانا فى الامتحانات فمثلا لو دكتور الحيوان تقييمه كان حلو واحنا حلينا الامتحان وحش يبقى العيب مننا احنا مش من الدكتور وبالتالى مش هيرفعونا فى الماده دى مثلا دا كمثال وطبعا لو دا هيحصل بجد يبقى طبعا هنقييم كل الدكاتره وحش عشان يساعدونا فى درجاتنا فى الامتحان الا دكتور عادل طبعا لانه بجد يستحق تقييم كويس جدا بهزر طبعا كل واحد يقيم زى ما يحب بس يكون فى الصالح العام والكلام دا يا جماعه مش موثوق فيه انا قلت اللى اعرفه وربنا معانا كلنا .

3)فعلا احنا تقريبا بنعمل تقييم الاول للدكاتره والنتيجه بتبان فى شهر 2او3 تقريبا .

4) سلام عليكم
النتيجه هتبان في الاسبوع الاول من شهر مارس
يعني بعد اسبوعين من بدايه الدراسه
وده اكيد
انتو ليه مستعجلين ، يارب ما تبان خالص

5)فعلا يا جماعه انا سمعت بردوه انها هتبان فى اول شهر مارس
وربنا يوفقنا كلنا

يا جماعة يرجى الإلتزام بوضع أسئلتكم ونقاشاتكم فى هذا الموضوع المخصص لذلك

والسلام ختام

more_horiz
انتو ليه مستعجلين ، يارب ما تبان خالص

ياارررررررررررررب Smile

انا فكرة ان عمر الشهابى وكيل الكلية قلنا هتبن 2 اسبوع وهتبن على النت و لزم نعمل الاستبيان

بس بيتهيقلى اصدقة تانى اسبوع فى الاجازة

هو ياجماعة حقة لازم الواحد يجيب فى ورقت النظرى 60% عشلن ينجح؟؟
كاتب هذه المساهمة مطرود حالياً من المنتدى - معاينة المساهمة

more_horiz
على فاكرة انا سمعت ان النتيجة هتبان الاسبوع دة فى الكنترلات ان شاء اللة

ربنا يستر بقى

more_horiz
سلام عليكم
bomb اخر اخبار سمعتها عن النتيجه انها هتبان ان شاء الله فى الكنترول الاحد الجاى
ومش عارفه هتظهر امتى فى الكليه بالظبط
closetemagu0 وربنا معانا كلنا

more_horiz
الى انا بقى عايزة اقلكم علية

ان انا 2 اصحابى جابو نتجة 3 مواد من الكونتروال cry2js0 think0
كاتب هذه المساهمة مطرود حالياً من المنتدى - معاينة المساهمة

more_horiz
اة ما هما جيبنها من الكونترول

يارررب

بس انا مش متفائلة

بس ان شاء اللة خير

more_horiz
على فكره يا جماعه الجدول بتاع الترم التانى نزل على موقع الكليه

more_horiz
واللة

طب شكرا ليكى يا سندرلا

more_horiz
انا عايزه اسال سؤال ........هو احنا عندنا فيزياء في سنه 2و3و4؟؟؟؟؟؟؟؟

more_horiz
هو الموقع بتاع الكليه فيييين؟؟؟؟؟؟؟ شكرا ليكى يا سندريلا........

more_horiz
farfosh 5

da mwk3 al klia

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

more_horiz
تهنئة خاصة بمناسبة ظهور النتيجة وماشاء الله الامتيازات بالعبيط وعلي فكرة انا ما بحسدش انا بنق بس الف مبروك from my heart to all my friends

more_horiz
اانا لسه فى اولى ميكرو بيولوجى ومش فاهمه اى حاجه من محاضره الكيميا غير العضويه

الدكتوره عماله تقرا اللى على البروجكتور من غير ما تشرح ومش فاهمه اى حاجه

يا ترى فى ورق بينزل ولا الحل ايه طيب؟؟؟؟

more_horiz
طيب هوه الكورس بيتكلم عن ايه ومين الدكتوره اللى بتشرحلكم

more_horiz
و الله هو سؤال بيتكلم عن ايه دى الله اعلم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اما الدكتورة مين فهى الدكتورة نجوى
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد