منتدى علوم المنصورة
اية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
اية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

اية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
moustafa840
roka
M.Abu3rb
kamar_ellel
nity
bosy
kanaria
doaa
mada_shar2awy
كبو المصري
elmajic
cooolgirl
ST.WESSAM
Tanto
Sweetmoon
19 مشترك

descriptionاية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية Emptyاية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية

more_horiz
كلنا في حاجة في حياتنا حاجات كتيرة اوي عملناها وندمنا عليها وقولنا ياريتنا !!

ياتري الحاجة دي اثرت علينا ولا لا في حاجات كتير في الدنيا بتخلينا نعمل حاجات مش عايزنها

كل واحد مننا يقول اية الحاجة اللي ندم عليها

بس نقول بصراحة اوك

عيد سعيد عليكم

descriptionاية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية Emptyرد: اية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية

more_horiz
شكرا سويت كتير على الموضوع الجرئ
بس الواحد عمل حاجات كتيرة الواحد ندم عليها
ومنهم انى فى يوم من الايام عرفت شخص ندل بكل المقايس بس الحمد لله الواحد صحح ذلك الخطاء

descriptionاية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية Emptyرد: اية اللي انت .......!.عملتةوندمت علية

more_horiz
bomb
هي مش مره واحده اللي ندمت فيها علي حاجه
بس في مره واحده وهي اكتر حاجه ندمت ان انا عملتها
وهي ان انا ضيعت ايام من عمري في موضوع ملوش اي لازمه
وكان من اوله غلط وكذب
بس للاسف معرفتش كده الا بعد ما خلص
بس الحمد لله اهي ايام وعدت
وشكرا يا sweetmoon
علي موضوعك

bomb

more_horiz
فعلا انا عملت حاجات كتيره فى حياتى وندمانه عليها
آخرها انى دخلت علوووووووووووم
وميرسى ليكى ياجميل

more_horiz
انا اكتر حاجه ندمان عليها
اننا كان حلم حياتى ابقى مهندس مددنى
ولكنى تخليت عن الطريق ده واخترت انى اكمل واخد احياء فى ثالثه ثانوى مما ادى انى دخلت علوم

دا اكتر شئ ندمت وحزنت عليه خصوصا انى كنت بعشق ماده الرياضيات جدا

وضاع الحلم واتغير المستقبل ودا كان بسبب ظروف ما

بس عموما قدر الله وما شاء فعل

والى حد ما راضى عن اللى انا فيه ووصلتله
الحمد لله

more_horiz
اكتر حاجه ندمت عليها اني ماجبتش خط اتصالات النهارده ب1,5 بهزر
لا بجد انا مش ندمان ع حاجه انا عملتها لان حياتي بسيطه اوي ماتدعيش اني اندم فيها ع حاجه بس عادي ممكن اندم ادام وميرسي ع الموضوع الجامد ده

more_horiz
انا ندمت على حاجات حتيره عملتها
بس اكبر ندم هو ندمى على كل لحظه كنت بعصى فيها ربى وببعد عن طاعته
بس الحمدلله رجعت لصوابى
وندمت كمان انى حولت من تعليمى فى السعودية فى الاعدادى وجيت كملت فى مصر

شكرا على الموضوع الجميل ده

more_horiz
بجد شكرا علي ردكم بس المهم نتعلم

more_horiz
انا ندمانه على حاجات كتير اووووووووووووووووووووووووووى
واولهم انى ضيعت فرص كتير كان ممكن استغلها احسن
وضيعت من عمرى كتير من غير لازمه
وانى اتخدعت فى اصحاب كتير او كنت فكراهم اصحاب بمعنى اصح
وانى اكيد غضبت ربنا فحاجات كتير

شكرا على موضوعك

more_horiz
انا ندمت علي اني غلطت ف حق انسان محدش احسن منة ف الدنيا ونفسي اكفر عاللي عملته بس مش قادره اعمل حاجه

more_horiz
انا عمرى ما عملت حاجة وندمت عليها بس كتير بزعل من نفسى انى يعمل حاجات كتير بس عمرى ما ندمت على حاجة لانى ديما بكون مقتنع بللى بعملووووو ......فهمانى مش كدة ؟؟؟

more_horiz
زمان اكيد عملت حاجات كتير اوي وندمت عليها

عادي دي حاجة بتحصل لينا كلنا لان دي فطرة البشر

انهم يغلطوا وبعدين يندموا وبعدين يتعلموا او ما يتعلموش بقي علي حسب البني ادم نفسه

اما دلوقتي .......

فحياتي واقفة خالص ما بعملش اي حاجة اصلا لاخير ولا شر

ولا بخرج ولا بكلم حد من اساسه

فعلشان كده لما باجي افكر ما الاقيش حاجة اندم عليها اصلا

بس انا عارفه لما بكرة يجي ان شاء الله والوضع يتحسن او ما يتحسنش ( الله اعلم )

اني سا عتها هندم علي الو قت اللي ضيعته ده

more_horiz
أكتر حاجة ندمت عليها انى كنت بتعامل بسلامة نية مع ناس كنت فاكراهم اصحاب بجد بس طلعوا اندال

more_horiz
متزعليش يانايتي ف ناس مش يستاهلو حتي السؤال انا جربت كتير اشكالهم ولا يهمك بس سيبك منهم احنا بنعامل ربنا

more_horiz
اكيد كل واحد فينا لازم يندم ع حاجه عملها
ومين فينا ماندمش
اكيد طبعا انا ندمانه ع حاجات كتيره
بس الاهم بأذن الله اننا نصلح اخطاءنا
ومانقفش عندها
ونقول ياريت
او لو ماكناش عملنا كده
وبالصبر والايمان بالله
اكيد هنبقي افضل ومانندمش ع حاجه

وميرسي جدا ع الموضوع

more_horiz
طبعا اولا ندمان على الوقت الكبير اللى ضاع فى حياتى من غير ما استفيد به
وثانيا زعلت شويه لما جبت فى تانيه ثانوى 95 وزعلت انى اخدت احياء فى تانيه
بس الحمد لله

more_horiz
انا ندمت على حاجتين حاجة مش عايزة اقولة

و التانية انى دخلت احصاء وحاسب

بس انا مش نادمانة اوى

و بصراحة بحس ان ملهاش لازمة الواحد يندم على حاجة عادت

وموضوع جامدsweetmoon

شكرا على الموضوع
كاتب هذه المساهمة مطرود حالياً من المنتدى - معاينة المساهمة

more_horiz
شكرا علي مروركوا الكريم وربنا غفور رحيم ياجماعه متخافوش ربنا بيحبنا زي ماأحنا بنحبه بل اكتر بس المهم نفوق

more_horiz
بصى يا سويت مووووون موضوع هايل ورائع بجد
اما بالنسبة للندم فالواحد يندم كتير اووووووى سواء كانت حاجة هايفة او مهمة
بس بجد اكتر حاجة ندمانة عليها على حال الناس اللى اتغيرت وقلوبهم بقت مليانة بحقد وغيرة وطمع وجشع ومعدتش بتخاف من ربنا وبقت عاصية لية
ندمانة على حال الدنيا اللى احنا عايشين فيها الكل فيها دلوقتى بيجرى وراء مصلحتة وبس حتى لو كانت على حساب الاخرين

بس اكتر حاجة مش ندمانة عليها هى انى دخلت علوم
لونى مش مرتاحة فيها بس حاسة ان ربنا هيوفقنى فيها ان شاء الله
اينعم زعلت لما لقيت علوم بس بجد بعد ساعتين نسيت الزعل وعرفت ان ربنا هو اللى كاتبلى علوم ومحدش عارف الخير فين

more_horiz
انا بجد ندمانة على الثقة اللى ما كانتش فى محلها فى ناس كتير
بس الندم عمره ما بيغير الالم اللى بينتج عنه
على اى حال لازم نتعلم وبرضو ما بتعلمش وبنفضل نتجرح دايما
شكرا ع الموضوع العسل

more_horiz
غلطت عمرى انى ضيعت من ايدى اكتر حد كان بيبخاف عليا من غير ما افكر ف الموضوع كويس

more_horiz
موضووع جااااااااااامد جدا غش sweet بجد merci Smile

more_horiz
الموضوع حلو جداااااا..........انا اكتر حاجه ندمت عليها اني دخلت كليه علوم كنت عايزه ادخل كليه لغات و ترجمه بس للاسف اللي في البيت ما كانوش موافقين لانها في القاهره.......اكيد فيه بنات كتييييير كان نفسهم يدخلوا لغات و ترجمه او حتي اللسن بس طبعا الاهالي مش بتوافق انا عارفه انهم خايفيين علي بناتهم!!!!!!!!!!انا عايزه اسئل سؤال وارجوكم حد يجاوبني عليه............ليه بعض الكليات مش موجوده الا في القاهره بس ؟؟؟؟؟؟؟؟يعني ليه مش موجودين في الجامعات الكبري ........انا شايفه انا دي فعلا مشكله كبيره ...........في بنات كتير بيكونوا جايبين مجموع كبير جدا (ادبي)و بيدخلوا كليه تربيه او تجاره او حتي معهد تمريض!!!!!!!!!!!!انا اكيد كترت عليكوا بس دي فعلا مشكله..........

more_horiz
أولا احب ارحب بالأعضاء الجدد ف المنتدي اهلا بيكوا معانا ف بيتنا التان ثانيا عارفه فرفوشه ان كليه علوم احلي كليه فعلا عشان بتعلمنا ازاي نفكر احسن من لغات وترجمه وتمريض بس انا عارفه احساس انك كان نفسك تدخلي اية ده احساس وحش اصل انا نفسي ادخل صيدله بس فرقت معايا اتنين من عشره بس بجد انا فرحانه ان دخلت علوم اه كان الأول كنت زعلانه جدا بس الأيام بتنسي واكيد ربنا مش بيعمل حاجه وحشه شكرا ياجماعه ع مروركم الكريم
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد