منتدى علوم المنصورة
امتحان السوفت وير  Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
امتحان السوفت وير  Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

descriptionامتحان السوفت وير  Emptyامتحان السوفت وير

more_horiz
احنا كلمنا الدكتور محمد بتاع السوفت وير وقولناله ان احنا مش عرفنا نطلع اجابات الاسئله قالنا ان متاخر ان احنا نسأل على الاجابه دلوقت بس لو الكل قال كده هيدينا بكره محاضره صغيره وياجل الامتحان كمان شويه بس هيقرر بكره بعد ما يشوف راى الكل ايه يعني لو الكل معرفش او ملحقش يطلع الاجابات الامتحان هيتاجل اما لو قلنا اننا عرفنا نطلع الاجابات يبقي هيكون في امتحان عادي

descriptionامتحان السوفت وير  Emptyرد: امتحان السوفت وير

more_horiz
sweetlife كتب:
احنا كلمنا الدكتور محمد بتاع السوفت وير وقولناله ان احنا مش عرفنا نطلع اجابات الاسئله قالنا ان متاخر ان احنا نسأل على الاجابه دلوقت بس لو الكل قال كده هيدينا بكره محاضره صغيره وياجل الامتحان كمان شويه بس هيقرر بكره بعد ما يشوف راى الكل ايه يعني لو الكل معرفش او ملحقش يطلع الاجابات الامتحان هيتاجل اما لو قلنا اننا عرفنا نطلع الاجابات يبقي هيكون في امتحان عادي

ماشى يا "sweetlife" أنا عن نفسى نفسى أغمض عينى وأفتح ألاقى نفسى خلصت من الترم دا بأى شكل وخصوصا المادة دى والاحتمات Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad أنا عن نفسى مش عاوز أمتحنها خااااااااالص ، بس خلينا واقعينا لو حتى قدرنا نأجلها الأسبوع دا أكيد هيمتحنا اللى بعده (حتى لو هيمتحنا بعد مية سنة كده كده هنمتحن ) وإحنا كده كده مش هنفهم فيها حاجة فإذا كان ولابد يبقى نمتحن الاسبوع دا وأمرنا لله بدل مانتعطل عن مواد تخصص تانية محتاجة مذاكرة زى الاحتمالات وكلنا عارفينا مشاكلها .

من الأخر أحنا نمتحن ونخلص مرة واحده وزى مابيقول المثل " علقة تفوت ولا حد يموت "
أما بالنسبة للإجابات فأنا حاولت أجاوب على بعض الأسئلة وربنا كرمنى وجاوبت على معظم الاسئلة والباقى فى الطريق (ربنا يسهل)

أولا أسئلة الميدتيرم :
دى إجابتها

من هنـــا

أما باقى الاسئلة دى بعض الاجابات على بعض الاسئلة:

من هنـــا

وفى الأخر دا مجرد رأى الشخصى يمكن يكون صح ويمكن يكون غلط

more_horiz
المشكله اننا مش عارفين حتى نذاكرها لو حتى معنا الاجابات
فالمفروض نعرف الاول نذاكر فيها ايه ونذاكر ازاى لان بجد انا عن نفسى مش عارفه اذاكر فيها اى حاجة
ودى رأى ناس كتير

more_horiz
Princess Emy كتب:
المشكله اننا مش عارفين حتى نذاكرها لو حتى معنا الاجابات
فالمفروض نعرف الاول نذاكر فيها ايه ونذاكر ازاى لان بجد انا عن نفسى مش عارفه اذاكر فيها اى حاجة
ودى رأى ناس كتير

ههههههههههههههههههه مش انتى لوحدك وربنا يا"Princess Emy" أنا وربنا قربت أكلم نفسى بسبب الكلية دى وبعدين لو انتى معاك ايميل الدكتور محمد حاولى تقوليه يعمل مثلا زى بتاع Database ويريحنا ويرتاح عموما أنا رأي لو هنأجل ماينفعش ، لاكن لو هنلغى الامتحان يبقى قشطة قوى

more_horiz
المشكلة اننا اول مرة نزاكرها والانجليزي بتاعها صعب اوي عشان كده مش راضي يثبت عشان كده قالوا ناجلها يمكن لما نقراها كذا مرة تتحفظ (ده يمكن) وبعدين انتو محسسيني انه امتحان الآخرة !!!!
وربنا يعديها علي خير ان شاء الله سواء امتحنا او لأ

more_horiz
mafeee4 faidaaaa
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد