منتدى علوم المنصورة
كل محاضرات قواعد البيانات  للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
كل محاضرات قواعد البيانات  للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

descriptionكل محاضرات قواعد البيانات  للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب Emptyكل محاضرات قواعد البيانات للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب

more_horiz
دى يا جماعه محاضرات data base بتاعه الدكتور احمد ابو الفتوح صالح لو في اى مشكله فى الرابط يرجى الابلاغ وشكراااااا

وروابط تانيه خالص علشان الناس الي اشتكت اول رابط اول اربع محاضرات والتانى الثلاثه التانين والامثله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

عدل سابقا من قبل mos3ad في الجمعة ديسمبر 03, 2010 12:53 pm عدل 3 مرات

descriptionكل محاضرات قواعد البيانات  للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب Emptyرد: كل محاضرات قواعد البيانات للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب

more_horiz
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شكرا مسعد على مشاركتك للمحاضرات مع زملائك

لكن يا ريت توضح المحاضرات للمستوى الكام

لان مش كل الأعضاء هينتبهوا للمستوى المسجل فى بياناتك

شكرا لك

descriptionكل محاضرات قواعد البيانات  للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب Emptyرد: كل محاضرات قواعد البيانات للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب

more_horiz
ده يا جماعه رابط تانى للمحاضره الاولى علشان الناس اشتكت منه

descriptionكل محاضرات قواعد البيانات  للمستوى الثالث احصاء وعلوم الحاسب Emptyباقي محاضرات قواعد البيانات للدكتور احمد ابو الفتوح صالح

more_horiz
دى يا جماعه باقي محاضرات قواعد البيانات
بدءا من المحاضره الخامسه الى السابعه

more_horiz
ميرسى ليك على اللاهتمام

more_horiz
شكرا يامسعد على المحاضرات

more_horiz
ميرسى يا مسعد ع المحاضرات

more_horiz
y reet y mos3ad trf3 el mo7drat el tanya trf3aha 3la el media fire 2w tesho0f el megaupload msh sh3'al leh ....!!?

more_horiz
وربنا الروابط شغاله وانا مجربها وحتى الناس الي نزلتها دى اكبر دليل

وعلي العموم انا رفعتها تانى نزلوها بس وربنا انا مجربها المره دى لو مانزلتش

يبقى العيب من عندكم ومافيش مشكله وارفعها مره واتنين وعشره

وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

more_horiz
طبعا يا جماعه انا مارفعتش اخر محاضرات علشان هى من الكتاب اصلا لو حد عايزها يبلغنى فورا وانا هارفعها وربنا معاكم فالامتحانات
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد