منتدى علوم المنصورة
كتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
كتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم Ezlb9t10

منتدى علوم المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى علوم المنصورةدخول

اهلا بك يا زائر لديك 16777214 مساهمة

كتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
احمد مدحت
ali elsaied
heba
دين الحياة
ana dina
nony
hamsa4u
dominghado
قطر الندى
حلم الليالى
DeeBWA
طالب علوم
hazem
hanod
doaa
dr_physics
شاعر النيل
Casper
samaa*
Mano
الطامعه في رضا ربها
hishamfathi
26 مشترك

descriptionكتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم Emptyكتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم

more_horiz
السلام عليكم ورحمه الله

اليكم بعد طول عناء والي كل طلاب كليه علوم

وبالاخص طلاب الفرقه التانيه شعبه كيمياء وفيزياء

وذلك نظرا لخدمتكم في ماده العضويه

كتاب

Fundamentals_Of_Organic_Chemistry
by :
Solomons Graham

الكتاب الذي يدرس منه الدكتور /ابراهيم عبد الجليل
"دكتور الكيمياء العضويه بكليه علوم المنصوره"
وفقه الله دائما

اذا اردت اعلي الدرجات مع الفهم الوفير بجانب محاضرات الماده من ا

فعليك بهذا الكتاب

بعد طول بحث وعناء شديد اليكم الكتاب

حصري لمنتدانا كعادتنا

للتحميل اضغط هنا

رودا السعاده لطلبه علوم المنصوره ان شاء الله

وشعارنا يد بيد نسعي للنجاح والتفوق

عدل سابقا من قبل hishamfathi في السبت يوليو 24, 2010 1:05 pm عدل 2 مرات

descriptionكتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم Emptyرد: كتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم

more_horiz
مش عارفه احمل الكتاب من الرابيد شير ارجو المساعده وشكرا

descriptionكتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم Emptyرد: كتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم

more_horiz
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولا أرحب بيكى عضوة جديدة معانا ويا رب يعجبك المنتدى وتستفيدى منه ان شاء الله .

بالنسبة للرابيد شير فبعد الضغط على الرابط اللى فوق دا هيحصل الاتى :
1- صفحة جديدة هتفتح مكتوب فيها اسم الكتاب المطلوب وتحتها صورتين لعدادات , هنختار منها الزر المكتب عليه Free user تحت العداد الشمال .
2- هتفتح صفحة تانية وفيها ترقيم تنازلى Still 43 seconds هنستنى لحد ما يخلص .
3- هيختفى الترقيم التنازلى وشوية وهيظهر صورة مكتوب عليها Download نضغط عليها ونختار مكان حفظ الملف على الجهاز ونضغط ok .
4-بعد تحميل الكتاب هنحتاج لبرنامج Acrobat Reader علشان يفتح لنا ملف ال pdf اللى هو الكتاب يعنى .

أتمنى أكون وصلتلك فكرة التحميل ولو ما عرفتيش ازاى تنزليه هنرفعه على موقع تانى لان حجمه كبير .

more_horiz
بجد شكرا ليك اوي انا مش عرفه اشكرك ازاي
شكرا بجد انا منتظره العد ويارب انعرف انزله
كاتب هذه المساهمة مطرود حالياً من المنتدى - معاينة المساهمة

more_horiz
ينصح باستخدامه د /محمد عباس

study study

more_horiz
شكرا جدا جدا جدا يا هشام بجد انت كسبت فينا ثواب كبييييييييييييييييييييييييير

more_horiz
معلش انا اسفه اوى ياdr_physics
انا دخلت من مكتبه الكليه ورديت على موضوعات باسمك وانا معرفش
انا اسفه مره تانيه بس يا ريت تمسحهم

more_horiz
انا برده حصل لي نفس المشكل قبل كده

ادخل علي جهاز الاقي حد سايب الاكونت بتاعه مفتوح ويحصل زي اللي حصل ؟؟

يريت الحرص ... ممكن يحصل مشاكل بسبب غلطة زي دي

more_horiz
شكرا يا هشام على تعبك ومجهودك
وجارى التحميل

more_horiz
تمام يا اتش كتاب 10/10 شكرا cool

more_horiz
شكرا ليك يا هشام علي المجهود الرائع ده

more_horiz
شكرا يا H اكيد عرفت انا مين انا Deebwa بجد متشكر جدا لاني كان نفسي انزل الكتاب من زمان ومكنتش بعرف.....بس ياريت لو فيه كتب تانية ياريت تجبهالنا وكنت عايز كتاب solomon's الـpower point شكرا ليك تاني من دفعة 3 ك\ف كلها

descriptionكتاب الكمياء العضوية Solomons لكل طلبة علوم Emptyشكرا على مجهودك ويا ريت تنزل لنا كتاب serway

more_horiz
[img][/img]

more_horiz
شكرا جداااااااا
ليك يا اتش
تسلم ايدك

more_horiz
thank u 4 the book
Smile

more_horiz
شكراااااااااااااا جدا يا هشام queen

more_horiz
شكراااااااااااااا جدا يا هشام queen
بس مش عارفة انزلها يا ريت تقولي ازاي

more_horiz
شكرااا ياهشام الكتاب ده فعلا جميل.

more_horiz
شكررررررا ليك يا هشام

more_horiz

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

federer

تم حذف ردك المخالف

لن نقبل بأى شكل من أشكال إهانة المنتدى وخصوصا عندما يصدر من أحد الأعضاء

إن لم يكن بداخلك الكثير من الاحترام لهذا المنتدى الكريم فيمكنك التوقف عن المشاركة معنا ولكن لن نسمح بالاهانة

أرجو الالتزام بأداب الحوار العامة والذوق فى التخاطب مع الناس وعدم التطاول عليهم مرة أخرى

لقد إكتفي المشرف المسئول هذه المرة بحذف ردك المخالف بشدة لكل القواعد والأصول وأساليب الحوار

ولكن فى المرة القادمة ستتخذ الادارة كل ما يلزم ضدك

شكرا لك

عدل سابقا من قبل Mano في الجمعة مارس 20, 2009 2:38 am عدل 1 مرات

more_horiz
federer

مكانك مش وسطنا
الاحترام والتربيه واداب الحوار
قبل كلمه تعليم حتي
عمري ما حبيت اني اوقف عضويتك
ولكن انت عايز كده

شكرا لجميع المشرفين
علي فرض اسلوب الحوار ومعلش لو بتستحملوا كلام من ناس
مش ليه لازمه

بس هي دي ضريبه النجاح

more_horiz
شكرا لحضرتك على المجهود الجامد ده بس انا ليه سؤال انا اولى علوم برنامج كيمياء ينفع اذاكر من الكتاب ده ولا ده مش منهجى لان حضرتك كاتب وبالاخص الفرقه التانيه كيميا وفيزيا ارجو الرد

more_horiz
دين الحياة كتب:
شكرا لحضرتك على المجهود الجامد ده بس انا ليه سؤال انا اولى علوم برنامج كيمياء ينفع اذاكر من الكتاب ده ولا ده مش منهجى لان حضرتك كاتب وبالاخص الفرقه التانيه كيميا وفيزيا ارجو الرد

هو الكتاب ده مفيد جدا فى العضويه
اذاكان فى مجال دراستك اولا
هيفيدك فى دراسه العضويه ككل
لاننا منعرفش بصراحه انتى بتدرسى ايه بالظبط فى العضويه
والدكتور ابراهيم عبد الجليل
وهو دكتور العضويه
على 2 و3 كيمياء وفيزياء
لو انتى متعرفيهوش
بينصحنا بيه على طول حتى هو شغال منه

ياريت تتقبلى منى الرد

more_horiz
شكرا على الكتاب lol!
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد